Nieuwe tattoo


Hiya! Dat is weer even een tijdje geleden. Ik heb laatst een nieuwe tattoo laten zetten, en vond het stiekem wel leuk om hier een artikeltje over te schrijven! Lees je mee?

Maandag 2 januari ging ik samen met mijn zwager en schoonzus mee, want ze lieten beide een tattoo zetten. Ik vind het altijd heel leuk om mee te gaan, dat geluid is op de een of andere manier toch een beetje rustgevend. Zo gezegd, zo gedaan. Nadat mijn schoonzus geweest was kriebelde het zo erg. Ik keek wat rond op Pinterest en zag al snel een idee wat ik ontzettend mooi vond.

Zo gezegd, zo gedaan en de afspraak stond. 3 dagen later, 5 februari lag ik dan eindelijk weer eens op de stoel voor tattoo nummertje 3 alweer!

Thanks boyfriend for the charming picture 

Ik ben bij SkinArt in Utrecht geweest op de Amsterdamse Straatweg. Hier was ik nog nooit eerder geweest, dus ik vond het stiekem wel een beetje spannend. Natuurlijk heb ik het portfolio van mijn artist wel eerst goed bekeken en hij was erg goed in het minimalistische en kleinere werkjes.

Nadat ik het ontwerp zag was ik eigenlijk al meteen tevreden met het resultaat. Nu het leukste gedeelte, het tatoeƫren zelf. Ik wist niet wat te verwachten, maar ik ga eigenlijk altijd van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen!

Nou, fijn was anders, maar over het algemeen was het goed te doen! Het voelde echt alsof hij op op mijn stroom bot aan het tatoeƫren was, dus lekker is het niet! Na ongeveer 45 minuten zat het er al weer op en was ik klaar! De tijd ging ontzettend snel en Rick was ontzettend aardig. Hij bleef maar vragen of het goed ging en of het nog een beetje uit te houden was.


Hier was de tattoo net gezet en ziet hij er uiteraard nog niet heel mooi uit. Wel was ik al heel blij met het resultaat! De tattoo is zwart wit, ook al ziet het er hier uit alsof er rood tinten in zitten.

Nu zal je wel denken: 'Waarom laat je zo impulsief een tattoo zetten?' Well, het antwoord daarop is vrij makkelijk. Omdat ik het mooi vind. Voor mij hoeft er niet zo zeer een diepzinnige gedachte achter mijn tattoos te zitten. Ik vind ze mooi en ik geniet er nu van, en daar gaat het mij om!


De tattoo kostte 100 euro en ik ben ongeveer een uurtje binnen geweest, een mooie prijs vind ik zelf!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer eens wat van mij te lezen, en ik wil ook zeker weer actief blijven bloggen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten