New in: Daniel Wellington horloge



Om mezelf even te spoilen, besloot ik iets voor mijzelf te kopen wat ik al heel lang wilde! Een Daniel Wellington horloge stond al een hele tijd erg hoog op mijn wishlist, en nu hij dan eindelijk van mij!


Vorige maand besloot ik mezelf eens even goed te verwennen, dat had ik echt even nodig! Al snel was ik aan het rondzwerven op internet. Wat zal ik eens voor mijzelf kopen? Kleding? Make-up? En toen bedacht ik het me opeens: een Daniel Wellington horloge!
Ik belandde op de website en wist 1 ding zeker: ik wilde voor een rosegold horloge gaan. Toevallig was er een actie toen ik de horloge bestelde, dat ik er nog een gratis bandje bij kreeg!


Al snel viel mijn oog op dit prachtige horloge. Ik besloot voor het bandje met een roze streep te gaan, omdat ik dat toch iets leuker vind dan een rode! Het staat toch iets lieflijker, heb ik het idee. Aangezien ik er een bandje bij mocht kiezen, koos ik voor een neutraal bandje; 2 blauwe strepen met in het midden een witte streep. Lekker minimalistisch, en staat mooi bij iedere outfit!


Hier is dat bandje goed te zien. Ik ben echt verliefd op mijn horloge! Wel wil ik binnenkort nog een lederen bandje bestellen, omdat ik vind dat dat toch altijd wel classy oogt. Voor nu ben ik ontzettend blij met deze bandjes, en kan ik lekker afwisselen tussen die 2!

Ik bestelde het horloge via de officiĆ«le website, voor een prijs va€139.- 

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen, ik vond het in ieder geval erg leuk om hierover wat te vertellen! 

Wat voor horloge draag jij?

1 opmerking: