Instagram Diary #1




Hi iedereen! Vandaag heb ik eens even gekeken naar mijn instagram pagina en vond het wel een leuk idee om sommige van deze foto's eens met jullie te delen en te vertellen wat er op de foto staat. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, lees snel verder!

Namen van comments heb ik even weggehaald. 
 

De eerste foto, een foto van toen ik uit eten ging bij Loetje! Loetje is een restaurant met de lekkerste biefstuk die ik ooit heb gehad! Het restaurant is heel gaaf en industrieel ingericht en ik vind er een hele toffe sfeer hangen. Daarom kon ik het niet laten om hier een foto van te maken. 


Aaaah dit was zo'n leuke dag! Ik meen dat dit 19 of 20 maart 2016 was, Om 09:00 zat ik al samen met mijn powerbankje voor het Ziggo Dome, tot ongeveer een uur of 19:00. Verkleumd, bijna zonder batterij en doodmoe stond ik daar, maar mooi dat ik vooraan stond! Ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds super trots op deze foto. Ook ving ik een plectrum van Mark, aaah! 


Ook is het alweer langer dan een jaar geleden dat ik mijn tweede tattoo liet zetten! Hier op deze foto liet ik de naam van mijn zus tatoeëren. Deze staat op mijn enkel, ook al lijkt het op de foto op mijn arm! Ik moet eerlijk toegeven, dit was diegene die het meeste pijn deed tot nu toe!


Slijm alert.. Cliché valentijn instagram post mag natuurlijk niet ontbreken! Dit was de eerste valentijn dat we niet samen waren. Nou doen we eigenlijk nooit echt iets speciaals op valentijn, maar het was toch raar om hem er niet bij te hebben!


Als laatste ook weer een recente foto van 2 weken geleden. Wij wonen vlakbij gracht en ieder seizoen valt daar wel weer een prachtig plaatje te maken. Nu het dan eindelijk sneeuwde, kon ik mijn foto voor het winterseizoen maken! Ik ben in ieder geval erg blij met het resultaat.

Dat was het dan weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een kijkje te nemen door mijn Instagram foto's. Ik vond het erg leuk om ze met jullie te delen en toe te lichten! Bedankt voor het lezen en tot snel!







1 opmerking: