Review | Colourpop Ultra Matte Lip in Donut


Onlangs bestelde ik mijn aller eerste Colourpop product, ik bestelde maar een ding omdat ik niet wilde riskeren dat het niet aan zou komen. Gelukkig kreeg ik het al snel binnen en vandaag schrijf ik een review voor jullie!



De producten van Colourpop zag ik de laatste tijd al veel voorbij komen bij meerdere bloggers en YouTubers. Hierdoor werd ik er nieuwsgierig en nadat ik even rondgekeken had op de website, moest ik wel een product uitproberen. Alle producten zijn zo goedkoop! Voor een ultra matte lip betaal je maar $6, wat ongeveer €5,40 is. Voor dat bedrag hoef je het niet te laten.

Nu is het zo dat Colourpop niet naar Nederland toe verzend. Daarom heb ik dit product via Shipito besteld. Via Shipito krijg je je eigen Amerikaanse adres. Colourpop verzend het product naar dat adres, en vervolgens wordt het naar jou verzonden! Ideaal om dure invoerkosten te voorkomen.

Maar genoeg afgedwaald, let's jump into it! 


De vormgeving van het product is simpel, maar toch erg mooi. Ik vind vooral de holografische letters erg mooi! Wel heb ik gezien dat dit er snel afslijt, maar daar kan ik nog niet over oordelen. De kleur is er goed door heen te zien, ik zelf vind dit altijd erg fijn.


De applicator van het product is gewoon een simpele spons applicator. Ik had om eerlijk te zijn ook niet anders verwacht! Ikzelf vind spons applicators best fijn werken, maar ik snap het ook als mensen liever een kwastje gebruiken. Dat werkt toch niet iets preciezer!


Tijd om te swatchen! Het product voelt heel zacht zodra je h et aanbrengt, maar zodra het opdroogt voel je wel echt hoe droog het is. Ik heb gekozen voor de kleur Donut omdat het een mooie zachte peachy kleur is!


Ik heb geen idee waar die kras op mijn gezicht opeens vandaan komt, die zat er vanochtend ineens. Oh well.. Dit is hoe de kleur eruit ziet op mijn lippen! Zoals je ziet is het wel echt een hele droge substantie, ik raad je dan ook zeker aan om een lip primer of een lipbalsem eronder te dragen. Ook vooraf scrubben is een must! De kleur komt niet precies overeen, in het echt is 'ie nog iets feller.

Al met al ben ik erg blij met dit product, zeker als je ziet wat je er voor betaald. Colourpop is hier te bestellen en je kan het laten verzenden via Shipito. 

Heb jij producten van Colourpop?


1 opmerking:

  1. Mooie kleur is dit! Lekker zomers :) Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar ga me er zeker eens in verdiepen!

    BeantwoordenVerwijderen