Personal | Even kletsen


Zo daar was ik weer! Vandaag even een post waarin ik even lekker van me af wil typen. Het zijn geen super spannende dingen, maar ik vind het wel fijn om het even te vertellen. Ook laat ik wat foto's zien die me wel leuk leken van de afgelopen tijd.  



Misschien hebben jullie een beetje gemerkt dat ik wat minder actief ben. Qua artikelen plaatsen tot reageren op mijn mede-bloggers. Dat is omdat ik weer werk heb! Ik ben aangenomen bij de Plus en daar werk ik nu ongeveer 4 dagen per week. Ik ben hier ontzettend blij mee en heb het erg naar mijn zin! Het voelt heerlijk om weer gewoon een ritme te hebben en geld te verdienen.
Nou is 4 dagen natuurlijk helemaal niet gek veel, maar aangezien ik in het weekend vaak met mijn vriend ben zit ik niet veel achter de laptop. Vaak kijk ik s' avonds nog even op Bloglovin, maar dan is het al zo laat en vergeet ik te reageren.
Ik ben wel weer van plan om het weer helemaal op te pakken! Na wat brainstormen heb ik wel weer wat ideeën voor blogposts, dat was namelijk ook even een issue. 

Een cadeautje van Milco omdat hij vind dat ik goed bezig ben met werk, en me aanmelden voor school. Lief!
Ook heb ik mijzelf eindelijk aangemeld voor een opleiding! Pedagogisch Medewerker Niveau 3. Aankomende Dinsdag moet ik op gesprek en ik hoop dat ik aangenomen wordt! Ik vond mijn vorige stage op het kinderdagverblijf erg leuk en wil hier ook zeker in verder. Die blije gezichtjes van de kinderen als je binnen komt lopen blijft onbetaalbaar.
De opleiding duurt 3 jaar en is helaas niet te versnellen. 3 jaar is daar in tegen goed te doen en ik kijk er dan ook al naar uit!

Ook dit gebeurde, wanneer de 2 broertjes samen zijn gaat er altijd wel wat stuk. Dit dankzij een pijl en boog. 
Volgend weekend ga ik ook eindelijk de zolder schilderen, wat dan mijn nieuwe kamer zal worden. Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe ik het allemaal in ga delen! Zo excited. Dan kan ik een hoekje met een leuk bijzettafeltje en een poef maken waar ik dan heerlijk aan mijn blog (en natuurlijk huiswerk als het zo ver is) kan zitten! Uiteraard wil ik dan ook een artikel maken met foto's als het helemaal klaar is. Ik moet nog een aantal dingen kopen, maar het schilderen is de grootste klus.

Ik móét jullie ook even deze video laten zien waar ik Milco laat schrikken, door op deze link te klikken komen jullie op mijn Facebook waar het filmpje op staat, geloof me: het is het waard. 

Dat was het dan weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te lezen, vergeet vooral geen reactie achter te laten. Zou ik erg leuk vinden!

Welke opleiding doe jij/ga jij doen?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten