Geld verdienen via een app?

Hoe handig zou het zijn als je geld zou kunnen verdienen met je telefoon? Nou dat kan! Ik heb de app al een tijdje en kan je garanderen dat het veilig is! Ben je al benieuwd?


Om maar even bij het begin te beginnen: de app heet Roamler. De app is beschikbaar voor Apple en Android gebruikers, score! 
Roamler heeft jou als het ware nodig als een soort 'mystery shopper'. Dat betekend dat je sommige opdrachten in winkels uit moet voeren, terwijl dit niet bekend is bij de winkel. Bij sommige opdrachten zit een officiële brief die je moet laten zien voordat je de opdracht uitvoert.

Ik heb de app gedownload, en nu?
Roamler kijkt eerst hoeveel mensen er in jouw omgeving zijn die gebruik maken van deze app. Zijn dit er erg veel? Dan moet je helaas wachten op een invite. (Deze kan je hier heel makkelijk krijgen.) Als er weinig mensen zijn, dan geeft Roamler je meteen de kans om te beginnen.
Dan krijg je een aantal 'bank-opdrachten'.  Dat zijn opdrachten waarmee je enkel XP kan krijgen waardoor je level-up gaat. Via deze manier kijkt Roamler ook of jij een beetje geschikt bent hiervoor.

Na die bank-opdrachten begint het echte werk. Cash verdienen!

Hoe verdien ik het geld precies?
Door de opdrachten goed uit te voeren. Vaak moet je foto's van schappen maken bij opdrachten, maar dat staat allemaal duidelijk aangegeven. 


Hier een voorbeeld van zo'n opdracht! Hiervoor krijg je dus €3,00. Ik vind het erg leuk om te doen, je bent er maar heel kort mee bezig maar je krijgt er toch een beloning voor!
Het hoogste bedrag wat ik tot nu toe heb gezien is €12,50. Is dat niet even lekker je geld verdienen! Het is ook nog eens erg makkelijk te combineren met je bijbaan en je school.

Hoe krijg ik mijn geld dan uitbetaald?
Het is de bedoeling dat je een PayPal account aanmaakt en deze koppelt aan je bankrekening. Het geld zal dan eerst op je PayPal gestort worden, en dan kan je het zelf overmaken naar je bankrekening. Dit vond ik zelf erg fijn, omdat PayPal een erg veilig systeem is! Let er wel op: wanneer je meer dan 20 euro uit laat betalen zijn de transactie kosten voor jou rekening (2%) Dat is niet veel, maar het is toch handig om te weten!

Mocht er nog enkele onduidelijkheid zijn, bekijk dan even deze pagina van Roamler.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik ben ook zeker benieuw of jullie deze app ook gaan downloaden!


Welke apps zijn voor jou onmisbaar?

1 opmerking:

  1. Leuk artikel! Ik ga deze app zeker downloaden, kan best een extra zakcentje gebruiken.

    Een andere manier om online geld te verdienen is door enquêtes in te vullen, het verdient niet heel snel, maar kan makkelijk even tussendoor. Ik doe dit zelf via Mobrog.com :)

    BeantwoordenVerwijderen