Mijn favoriete netflix series.


Vandaag vertel ik jullie wat mijn favoriete series op netflix zijn!



Teen wolf
Teen Wolf gaat over de jonge Scott McCall. Als hij wordt gebeten door een weerwolf, verandert hij er zelf in een. Nu mag je in de puberteit wat extra haargroei verwachten, maar bij Scott loopt het de spuigaten uit. En alsof volwassen worden nog niet erg genoeg is, wordt hij nu ineens op de hielen gezeten door weerwolfjagers. Het drama wordt helemaal compleet als een van de weerwolfjagers de vader van zijn nieuwe vriendinnetje blijkt te zijn, want romantiek mag natuurlijk niet ontbreken.
(bron)

Dit is by far een van mijn favoriete series! Seizoen 1 is misschien niet zo goed in het begin, en dan heb ik het vooral over de special effects, maar zodra je eenmaal bij seizoen 2 bent is het onwijs goed! Het is natuurlijk ook nog een pluspunt dat er ontzettend knappe acteurs in spelen.. ;)



The walking dead
The Walking Dead vertelt het verhaal van de nasleep van een zombie apocalyps en volgt een kleine groep overlevenden dat reist door de Verenigde Staten opzoek naar een nieuw thuis, weg van de hordes zombies. De groep wordt geleid door Rick Grimes, die een politieagent was in de oude wereld. Aangezien de situatie alleen maar erger wordt, wordt het er niet beter op in de groep en doen ze er alles aan om te overleven.
(bron)

Nou is dit niet iedereens cup of tea, maar ik vind het geweldig! De zombies zien er ontzettend realistisch uit en de verhaallijn loopt goed door zonder dat het langdradig wordt! Ze geven er steeds wel een twist aan waardoor het spannend blijft om naar te kijken. Je wilt niet weten hoe vaak deze serie me heeft laten schrikken! Daryl is trouwens ook een geweldig personage in deze serie, zeker mijn favoriete samen met Rick! 



Shadow Hunters
Shadowhunters is gebaseerd op de zesdelige bestseller boekenreeks voor volwassenen, Shadowhunters volgt de achttienjarige Clary Fray, die er op haar verjaardag achter komt dat ze niet is wie ze dacht dat ze was, maar dat ze komt uit een lange lijn van Shadowhunters — mens-engel hybride die op demonen jagen.
(bron)

Dit is een Netflix Original, waar nog niet heel veel afleveringen van zijn. Ik vond de film The mortal instruments geweldig, en was dan ook teleurgesteld toen ik hoorde dat de films niet vervolgd werden. Ik vind de serie onwijs leuk! (Alec en Jace zijn ook leuk om naar te kijken) Nu vind ik de actrice die Clary Fray speelt niet ontzettend goed acteren, maar het verhaal is leuk genoeg om naar te blijven kijken! 




Once upon a time
Emma Swan is van beroep bounty hunter en kan goed mensen opsporen die liever niet gevonden willen worden. Zelf wordt ze op haar 28ste verjaardag gevonden door een 10-jarige jongetje die zegt haar zoon te zijn. Hij zegt in een dorp, Storybrooke, te wonen waar alle sprookjesfiguren door de boze heks (zijn stiefmoeder) zijn verbannen en dat Emma de enige is die deze vloek ongedaan kan maken. Alle bewoners uit Storybrooke lijden door de spreuk aan geheugenverlies en weten niet welk sprookjesfiguur ze eigenlijk zijn.
(bron)

Ik ben gek op sprookjes, sneeuwwitje, pinokkio, assepoester, noem het zo maar op! Toen ik er achter kwam dat er een serie was die over sprookjes ging, wachtte ik geen moment. Gelukkig stond deze op netflix en kon ik meteen beginnen met kijken! Wat ik vooral leuk vind is dat ze ook de nieuwe Disney films in deze serie gestopt hebben, zoals Frozen! Ik denk dat dit een leuke serie is voor jong en oud. Wat is er nou lekkerder dan na een werkdag op de bank ploffen, en naar sprookjes kijken? :) 


Wat is jouw favoriete serie op netflix?

Liefs, Daisy 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb once upon a time ook een tijdje gevolgd! Echt een leuke serie, die andere heb ik (nog) nooit gezien

    BeantwoordenVerwijderen