Wat te geven aan je moeder op Moederdag?


Moederdag, ieder jaar is het voor mij weer een opgave om een cadeautje te scoren. Daarom laat ik jullie vandaag wat leuke ideeën zien om aan je moedertje te geven!

Volgende week zondag 8 Mei is het alweer Moederdag. Mijn moeder is ook nog eens jarig op Moederdag, wat het extra lastig maakt om iets te verzinnen! Daarom zet ik vandaag een aantal leuke ideeën op een rijtje die je cadeau kan doen.


Nivea I Love Mama geschenkset. 
In deze ontzettend leuke geschenkset van Nivea zit een deodorant, shower cream, een labello en een creme! Ideaal voor moeders die graag hun gezicht goed verzorgen en dol zijn op de geur van Nivea. Voor maar €12,99 vind je dit leuke blik bij onder andere Kruidvat en Etos!  


Sieraden van de Nouveau vintage lijn van Lucardi
Voor de moeders die gek zijn op sieraden, kan je een kijkje nemen bij de Lucardi! Van kettingen tot oorbellen, en van armbanden tot ringen. Voor iedere moeder wat wils! Voor de losse sieraden betaal je €9,99 en voor een set betaal je €29,99. Zo zit er ook nog wat bij voor ieders budget!

Lush Moederdag collectie
Lush, oh wat heerlijk! Voor de moeders die graag in bad gaan zou ik zeker even een kijkje nemen bij de lush. De foto hierboven is en Ladybird cadeauverpakking, met daarin 3 lush producten! Ook zijn er gewoon losse producten te koop van de Moederdag lijn. Deze zijn te vinden op de website van lush. De producten liggen tussen de prijscategorie van €4,95 tot €74,95. Hierbij geld ook voor ieder budget wat wils!


Douglas

Laten we even eerlijk zijn, welke moeder houd er nou niet van parfum? Rond Moederdag komen parfumerie winkels altijd weer met leuke kortingen op parfums en andere beauty-gerelateerde artikelen. Bij de Douglas is er enorm veel keuze voor ieder budget. Heb je niet zo'n groot budget? Geen probleem! Er is ontzettend veel om uit te kiezen, parfum, verzorging noem maar op!


Hema

Natuurlijk kunnen we de Hema niet vergeten! De Hema heeft ontzettend veel keuze voor iedere moeder. Wilt je moeder liever iets voor in huis? Geen probleem! Of liever kleding of accessoires? Prima, ook dat hebben ze! Wat vooral leuk is aan de Hema zijn hun prijzen! Lekker budget-proof. Zo is het bijvoorbeeld ook leuk om een mandje bij de Hema te kopen en deze te vullen met leuke goodies die echt bij jouw moeder passen! 

En natuurlijk is ieder moeder ook blij met een dikke smakkerd en een bosje bloemen, het hoeft allemaal niet zo groot als dat het allemaal lijkt!

Ik hoop dat jullie een beetje geïnspireerd zijn, ik ben gelukkig uiteindelijk geslaagd voor Moederdag en  haar verjaardag! Laten jullie weten of jullie moedertjes het leuk vonden?

Wat geef jij jouw moeder voor Moederdag?






2 opmerkingen:

  1. Ik geef m'n moeder samen met m'n zus elk jaar een canvas van ons tweetjes. Ze wil dat elk jaar weer, dus we hoeven er eigenlijk nooit over na te denken wat we haar moeten geven. Ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geef mijn moeder dit jaar kaartjes voor Blof. Gewoon samen een gezellige dag er van maken. Hoe bewerk jij jou afbeeldingen met wel programma als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen