Een greep uit mijn favoriete Youtubers.


YouTube, wie kijkt er tegenwoordig nou niet naar? Ik ben dol op YouTube, ik sta er mee op en ga er mee naar bed. (Oke, niet zó letterlijk.) Vandaag leek het me leuk om mijn favoriete YouTubers aan jullie te laten zien! 


Bron foto
NikkietutorialsNikkie is hands down mijn favoriete YouTuber! Ik wacht altijd met smart op een nieuwe video van haar. Wie had ooit gedacht dat een aftershave balm als primer zou werken? Go Nikkie, en dat ze een Nederlander is maakt het natuurlijk nog leuker. 


Bron foto
Chrisspy
Christina is een make-up artist uit Los Angeles. Ik persoonlijk vind haar video's heel fijn en leuk om naar te kijken, vooral haar transformations en Halloween videos zijn onwijs goed! Zeker het bekijken waard. 

Bron foto
Shaaanxo
Shannon is een YouTuber uit Nieuw-Zeeland! Ik ben dol op haar video's, ze heeft een ontzettend goed gevoel voor humor en ik kijk ook graag naar haar vlogs. Ze maakt hele draagbare tot extremere looks. Ook heeft ze haar eigen kwasten lijn en is vandaag haar oogschaduw en lip palette uitgekomen! Check die hier .

Bron foto

iheartmakeup92Oh wauw, Liz volg ik echt al ontzettend lang op YouTube! Liz komt uit Florida en maakt vooral video's over make-up, maar zo nu en dan komt er ook nog wel eens een fashion of lifestyle video tussendoor.

Bron foto

Emily Canham.
En last but not least, Emily! Emily is een YouTuber uit Engeland. Ik kijk graag naar haar videos omdat de meeste producten die ze gebruikt, nog enigszins goed verkrijgbaar zijn voor ons. Natuurlijk is ze ook ontzettend goed met make-up. Emily doet ook graag challenges en maakt ook veel lifestyle videos! 

Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! Ik ben benieuwd of jullie deze Youtubers al kende of nog niet.

Naar welke YouTubers kijk jij graag?



1 opmerking: