Room details



Vandaag laat ik jullie mijn favoriete spullen in mijn kamer zien! Kijk je mee?


















Dit vind ik denk ik wel het leukste aan mijn kamer! Toen ik nog geen polariod camera had, wilde ik toch iets met polaroid foto's op mijn kamer hebben. Zo ontdekte ik de app Printic.  Hier kan je foto's vanaf je telefoon selecteren en uit laten printen als een polaroid foto! Hoe leuk is dat?
De herten-koppen heb ik toen de tijd bij de Action gekocht, en deze heb ik zelf roze geschilderd en opgehangen. Ik vind het vooral leuk staan in combinatie met mijn bed van Ikea en de hartjes lampjes van de Primark!





















Deze schattige dromenvanger scoorde ik op een marktje in Roermond. Of hij werkt, ik heb om eerlijk te zijn geen idee want ik heb eigenlijk vrijwel nooit nachtmerries. Maar, hij is wel ontzettend schattig en staat ook leuk aan mijn bed, hihi.


 Dit magneetbord hangt aan mijn kledingkast, en hierop hang in mijn concertkaartjes! Zo heb ik mijn concertkaartje van Justin Bieber uit 2011 nog. Ook hang Ed Sheeran, Lady Gaga en The Script er ook tussen. Ik ben er dol op om zulke dingen te bewaren!






Mijn platenspeler! Mijn vader heeft deze voor me kunnen scoren bij een collega, en wat een tof ding! Ik heb hem aangesloten op mijn speakers zodat het overal goed te horen is. Nou zijn LP's vrij prijzig, ik heb een LP van Ed Sheeran en van Macklemore, en nog wat oude LP's van mijn ouders.




















En kijk nou wat een poepie! Groot uit Guardians of the Galaxy wobblehead, toen ik hem zag staan MOEST ik hem hebben. Ik kocht deze POP figure in de MediaMarkt in Brugge, Belgie. Helaas ben ik ze hier in de MediaMarkt nog niet tegen gekomen. Online zijn ze wel verkrijgbaar! Onder andere hier. Ik ben zeker weten van plan om er meer in te gaan slaan! 
















Volgens mij valt hier verder niet gek veel over te zeggen, ik vond het gewoon een ontzettend schattige foto om in te lijsten! Hoe leuk is trouwens het foto lijstje voor een polaroid camera? Deze kocht ik bij de Urban Outfitters voor 9 euro! 

Wat vind jij het leukste aan jouw kamer?


1 opmerking: