Mijn tattoos, en wat ik nog wil.



Vandaag wil ik jullie mijn tattoos laten zien! Nu is het niet zo dat ik helemaal onder zit, absoluut niet. Ik heb er 2 en wilde deze graag met jullie delen. Ook vertel ik wat ik graag nog getatoeëerd zou willen hebben!



Dit is de allereerste tattoo die ik ooit heb laten zetten! You know what they say, go big or go home right? :) Ik heb deze tattoo ondertussen al een jaar, de tijd vliegt! Ik heb goed nagedacht over deze tatoeage. Mijn oma was dol op rozen, maar gekleurde rozen past niet helemaal bij mij en bij mijn kledingkast. Daarom koos ik voor zwart wit, rozen zijn tijdloos, dus ik denk niet dat ik er ooit op uitgekeken raak.
De tattoo staat op mijn onderarm, wat een best gewaagde plek is, maar tot nu toe heb ik er nog geen problemen mee gehad op mijn stages en/of werk!
Pijn? Nee, dat viel me gelukkig reuze mee! Wel was het links onderin een vervelend gevoel. Ik heb voor deze tattoo 2 uur moeten zitten en hij kostte 200. Ja, het is veel geld maar dan heb je ook wat! 

Ik weet ook nog goed wat mijn moeder als eerste zei toen ik thuis kwam van de shop: 'Oh, nu zie je hem zo als je je bruidsjurk aan hebt!' Ze vind hem wel mooi hoor, ze moest er toen alleen even aan wennen.


Deze tattoo heb ik nog niet zo lang, ik gok nu ongeveer 3 maandjes. Shelley is de naam van mij zus, en nu zul je wel denken: 'Maar wat nou als jullie ruzie krijgen? Dan heb je haar naam op je enkel!' Nou, ik heb in 19 jaar nog nooit ruzie gehad met mijn zus! Zij heeft mijn naam al een paar jaar op haar enkel, dus nu was het mijn tijd! 
Pijn? Mijn hemel: JA! Ik ben bij dezelfde tatoeëerder geweest, en de 2 uur die hij met de rozen bezig was, was niks vergeleken met de 15 minuten van deze tattoo. Hij deed echt veel pijn haha. Het was het achteraf waard, maar man ik ging door de grond op dat moment! 
Op de foto ziet de tattoo er erg droog uit, maar in het echt valt dat reuze mee.

Wat zou ik graag nog willen? Zo veel! Op dit moment is er niet iets waarvan ik zeg van 'Já dat wil ik!'  Wel heb ik een aantal plekken waar ik nog graag een tattoo zou willen, zoals bijvoorbeeld in mijn nek en de binnenkant van mijn bovenarm. 
Wel laat ik jullie wat inspiratie zien die mij zelf erg aanspreekt! 

Een quote uit Tenerife Sea van Ed Sheeran



Zo, dat was het weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden, en wees vooral niet bang om een reactie achter te laten. :)
Wil jij een tattoo? En zo ja wat?




3 opmerkingen:

  1. Je tattoo met rozen vind ik heel mooi. Zelf hou ik meer van kleine tattoo's en ben ik er denk ik niet echt het type voor. Toch vind ik het bij andere vaak wel heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie inspiratie! Ik heb er zelf 4, geen grote verder en wil voorlopig ook niks laten zetten. Maar ik blijf ook stiekem wel eens op internet rond kijken voor andere mooie ontwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook nog steeds zo graag een tattoo, maar ik durf nog steeds niet haha.

    BeantwoordenVerwijderen