Internetvriendinnen?!



'Maar, hoe heb je hun leren kennen dan?' 'ONLINE?! Ben je niet bang dat het vieze oude mannen zijn?' Zijn vragen die ik ontzettend vaak naar mijn hoofd gekregen heb. Ondertussen kan ik met zekerheid zeggen dat deze meiden mijn beste vriendinnen zijn geworden.


2011, ik werd fan van One Direction en was wat aan het rondsnuffelen op het internet. Al snel stuitte ik op een website, Girlscene. Het One Direction forum had ik al snel gevonden. Uren heb ik besteed aan het praten in het forum, en al snel klikte het ontzettend snel tussen de meiden en mij.
Ook zaten we vaak op Tinychat, hier kan je via de webcam met elkaar chatten. Bijna iedere dag waren we hier te vinden. En geloof me, onze gesprekken gingen over van alles en nog wat.

De bovenstaande foto is van onze allereerste meeting! Deze vond plaats op 20 oktober 2012. Bizar hoe lang geleden dit eigenlijk is! Ik ben op de foto de persoon rechts van de Mega Mindy man. ;)
Wat hebben we die dag gedaan? Ontzettend veel gelachen en gekletst, geshopt en heel veel foto's gemaakt op de MacBooks in de MediaMarkt. Het was totaal niet ongemakkelijk en meteen gezellig.

Uiteraard hebben we na deze meeting, nog talloze keren afgesproken. Dit probeerde we te variƫren door steeds naar een andere stad te gaan, of bijvoorbeeld naar de Efteling en Walibi!






Mijn ouders hebben zelfs een keer een groot deel van mijn internetvrienden uitgenodigd voor een surpriseparty voor mijn verjaardag. Dit zie je op de laatste foto. 
Zo zie je maar, internetvrienden hebben is absoluut niet raar en ik kan nu 4 jaar later zeggen, dat we elkaar nog iedere dag spreken in een groepsapp op Whatsapp. Ik zou geen dag zonder ze willen. :)

Hebben jullie ook internetvrienden?

Liefs, 
         Daisy

1 opmerking:

  1. Ja en ook via girlscene :) Heb er een aantal ontmoet en het zijn toch echt mijn beste vriendinnen geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen