New in: TOMS


Een tijdje geleden mocht ik van mijn vader nieuwe schoenen uitkiezen, en aangezien ik nog geen leuke zomerschoentjes had vond ik dit het perfecte moment om een leuk paar uit te zoeken!

Ik ben ontzettend moeilijk met het uitkiezen van schoenen. Of ik vind ze het toch net niet, of ze zitten niet lekker, er is altijd wel wat! Een tijdje geleden liep ik in de Bijenkorf op de schoenenafdeling en daar kwam ik TOMS tegen. Vroeger wilde ik altijd al TOMS hebben, maar op een geven moment is dat een beetje verwaterd. Toen ik ze echter zag staan was ik opslag verliefd! Helaas hadden ze niet de kleur die ik wilde, maar ik besloot om wel even een paar te passen voor de maat.


Nadat ik een paar bij de Bijenkorf had gepast voor de maat, speurde ik meteen op het internet naar de schoenen die ik wilde. Ik wilde een lekker zomers kleurtje gaan. De keuze was best moeilijk, want ik zag ook nog een mooi lichtblauw paar. Uiteindelijk heb ik toch de roze gekozen omdat dit makkelijker te combineren is met mijn kledingstijl.

Dit is toch schattig jongens, dat logo op de achterkant! 

Dit wist ik nog niet, maar ik vind het wel heel mooi gebaar! TOMS geeft bij elke aankoop van een paar schoenen, een paar schoenen aan een kind in nood. 


Bailey wilde ook even haar moment of fame, geen probleem hoor meid.. (Ze is echt een beetje een grumpy cat, as you can see)

Ik ben dus ontzettend enthousiast over mijn nieuwe paar schoenen, en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Heb jij TOMS?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten