New in: Dior Rouge Nude Lipstick in 236 Swan


Tijdens een bezoekje aan de Ici Paris XL klonken deze woorden als muziek in mijn oren: 'Kies maar wat uit, dan krijg je hem van mij.' Well, okay! Kijk je mee naar deze mooie lipstick die ik scoorde?

Mijn zus wilde even naar de Ici Paris XL om te kijken naar de nieuwe lipgloss van Lancome, uiteindelijk kwamen we daar niet mee naar buiten. Wel met deze mooie lipstick die ik van mijn zus heb gekregen! Lucky me, I know!


Ik had nog geen product van Dior, dus dit was de kans om wat moois te scoren! Een lipstick, dat wist ik zeker. Ik ben dan ook absoluut geen fan van lipgloss, dat plakt mij teveel. Nou ben ik ook iemand die volledig verkocht kan worden puur door hoe een product eruit ziet, deze lipstick heeft een mooie, classy verpakking! Vooral de bovenkant is enorm gaaf, waar je in het licht de initialen CD ziet staan.


Ik koos voor de kleur Swan, een ontzettend mooi kleurtje voor overdag! Zo'n kleurtje had ik nog niet in mijn stash, dus dat kwam goed uit. Ik was verkocht toen ik hem swatchte en vroeg meteen aan de medewerkster of ze hem uit de lade wilde pakken. 


De lipstick heeft een hele romige textuur en voelt daardoor ook erg prettig aan op de lippen. Zoals je ziet is hij niet enorm fel, maar dat vind ik zelf wel fijn! Ik heb alleen maar enorm dekkende en matte lipsticks.


En zo ziet de kleur eruit op mijn lippen! Ik vind het een prachtige everyday kleur en perfect voor de zomer!

De lipstick kost normaal gesproken €37,75 en deze kocht ik nu voor €26,43 dankzij een 30% korting actie! Score!
Wat is jouw favoriete high-end lipstick?






2 opmerkingen:

  1. Hee wat een mooie lipstick! Echt een kleur die goed bij je past en je mooi staat! Gaaf om zo'n Dior lipstick te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben echt weg van dat soort kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen