New in: ketting van Names4ever


Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe ketting zien van Names4ever! Op de website mocht ik een ketting uitkiezen waar ik erg tevreden over ben. Ben je al benieuwd? Lees snel verder!

Minimalistische kettingen, ik hou d'r van. Wie niet tegenwoordig? De enige ketting die ik heb én draag is mijn ketting van Swarovski, maar deze is vrij aanwezig. Ik was al een hele lange tijd op zoek naar een mooie, trendy minimalistische ketting. Mijn lange zoektocht kwam ten einde toen ik op de website van Names4ever terecht kwam!


Als eerste: hoe lief is dit doosje waarin de ketting wordt geleverd? Te schattig! Ik heb gekozen voor een bar necklace, omdat dat toch wel één van de mooiste minimalistische kettingen is naar mijn mening. Ik zie het al helemaal voor me: zwarte skinny, wit shirtje, rode allstars en een minimalistische ketting om het mee te combineren.

Ik zat al dagen met smart te wachten totdat het pakketje binnenkwam, en heb daarom ook meteen foto's gemaakt toen hij binnenkwam zodat ik hem daarna kon gaan dragen. Het leukste aan deze ketting vind ik dat je er een naam in kan laten graveren. Ik vind het een enorm pluspunt dat de naam niet al te groot is of pontificaal in het midden staat. Het staat mooi en clean aan de zijkant. Tijdens het bestellen kon je kiezen uit 2 lettertypes. Een typewriter lettertype, en het lettertype script. Ik heb zelf gekozen voor typewriter, omdat dit meer mijn stijl is.


Hier zie je de lengte van de ketting. Ik heb hem hier op het laatste oogje, dus hij kan eventueel ook nog korter! Mijn eerste indruk van de ketting is dat het ontzettend goede kwaliteit is. De bar zelf voelt erg stevig aan en de ketting zelf ook. Hier ben ik erg blij mee, want heel veel kettingen zijn bij mij al gesneuveld omdat de ketting te dun was.


Op de website www.names4ever.nl/naamketting staan verschillende soorten naamkettingen. Leuk voor jezelf, maar ook ontzettend leuk om cadeau te doen aan je vriend/vriendin/moeder/oma cetera!
Kortom, ik ben super tevreden over mijn naamketting van Names4ever en de service van de site.


Trouwens, ik ben ook verbaasd over de kwaliteit van mijn iPhone! Ik begin steeds meer onder de knie te krijgen hoe ik de mooiste foto's van creëren.

Heb je nou ook interesse in zo'n leuke ketting? Klik dan snel door naar deze link: www.names4ever.nl/naamketting

Dat was het weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit artikel te lezen, en vergeet zeker niet een reactie achter te laten.


1 opmerking: