Currently watching #1


Series kijken, ik hou d'r van. Van comedy tot actie, kom maar door! Daarom leek het mij leuk om een soort van serie op mijn blog te beginnen, waarin ik jullie laat zien welke series ik op dit moment kijk. 

The 100
Bron
The 100, ik ben echt een beetje verliefd op deze serie. (Nouja, misschien eerder op Bellamy en Finn.) Deze serie gaat over 100 jeugdige misdadigers die naar de aarde worden gestuurd om te kijken of er een kans tot overleven is. Ze leven op The Ark, een ruimtestation. De serie speelt zich 97 jaar af na de nucleaire oorlog. Ik kijk deze serie samen met mijn vriend en op dit moment zijn we bij seizoen 4.

Sterren die ik deze serie zou geven: 


Sons of Anarchy
Bron

Sons of Anarchy, ja dit is echt een serie die je of geweldig vind, of verafschuwt. Ik vind het daarentegen geweldig. Deze serie gaat over een motorbende, en de
vice-president hiervan Jax Teller. Jax zit steeds meer te denken wat het beste voor hem en voor de club is en komt hierdoor soms in de problemen terecht. Ik ben zojuist begonnen aan seizoen 3. Het is een heerlijke serie om te kijken, maar ik moet toegeven dat ik het soms een beetje moeilijk vind om te blijven volgen. 

Sterren die ik deze serie zou geven: ★★


Prison Break
Bron

Ooo jongens jullie moesten eens weten hoe lang ik op het laatste seizoen heb gewacht! Ik begon denk ik op mijn 16e aan seizoen 1 en heb het afgelopen jaar met smart gewacht op het laatste seizoen. Nu is het einde helaas bijna in zicht, want ik moet nog maar 1 aflevering kijken. Ik ben stiekem ook wel een beetje sad dat er na dit seizoen echt een einde is gekomen aan Prison Break.

Sterren die ik deze serie zou geven: ★★★

Geen opmerkingen:

Een reactie posten