Nieuw huisgenootje?


Vandaag wil ik jullie voorstellen aan ons nieuwe huisgenootje: Bailey!


Op mijn verjaardag, 17 maart, werd ik 20 jaar. Die dag vierde ik ook mijn verjaardag, en ik keek een beetje gek op toen mijn zwager en schoonzus binnen kwamen met een mandje met een strikje er omheen. Wat kon dat nou zijn? Het voelde niet heel zwaar aan, maar ook niet heel licht. Vol spanning maakte ik het mandje open en daar kwam opeens een kitten tevoorschijn! Ik wist niet wat me overkwam en stond bijna met tranen in mijn ogen. Ik roep al zo lang tegen mijn vriend dat ik mijn eigen kitten wil, aangezien hij zelf al 2 katten heeft.



Een naam bedenken, jeetje wat is dat moeilijk! Mijn zwager en schoonzus hebben op het moment een kat, en het was eigenlijk de bedoeling dat ik die in de eerste instantie zou krijgen. In verband met geld én omdat ik niet wist hoe onze oudste kat hierop zou reageren, heb ik er bewust voor gekozen om het toch niet te doen. Mijn schoonzus, de grootste dierenliefhebber óóit, kon het niet laten om hem dan mee naar huis te nemen. Ik was natuurlijk best verdrietig, en daarom liet mijn schoonzus mij de naam kiezen zodat hij ook een beetje van mij was. Superlief natuurlijk! Ik kreeg een lijstje met mogelijke namen door gestuurd, en daarin stond Kenzo en Bailey. Ik koos voor de naam Kenzo, maar mijn zwager wilde super graag Bailey. Daarom leek het mij niet meer dan eerlijk om dit mooie moppie Bailey te noemen!

Bailey is een vrouwtje en is op het moment ongeveer 3 maanden oud. Ze is echt een boefje en is niet meer weg te denken uit ons huishouden! Ook de andere katten kunnen geen afstand meer van haar doen, hihi.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om wat van mij te lezen! Volg mij ook zeker even op bloglovin' om op de hoogte te blijven van mijn artikelen.







1 opmerking:

  1. Wat een schatje! En ik vind je signature aan het einde van je bericht echt prachtig. :)

    BeantwoordenVerwijderen